Totaal aantal pageviews

maandag 9 mei 2011

Wie ben jij?



Hallo,

Ik heb een vraag voor jullie namelijk deze morgen vond mijn mama dit onderstaande beestje op de muur in onze tuin.

We vroegen ons af: "Wie ben jij?"
Om het wat van naderbij te bestuderen hebben we het eventjes in een bakje gestopt maar nu vliegt het natuurlijk al weer vrij rond.
Na even surfen kwam ik te weten dat het een nachtvlinder kon zijn, maar ik weet het natuurlijk niet zeker. Dus indien jij het antwoord weet dan mag je het altijd laten weten...

Alvast bedankt

3 opmerkingen:

  1. Hallo
    Volgens mij is het inderdaad een mot of nachtvlinder.
    Ik kom een gelijkaardig diertje ook regelmatig tegen in mijn tuin.

    Mvg
    Lisa Caryn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zocht even op welke soort nachtvlinder het zou kunnen zijn. Tot nu toe lijken de hermelijnvlinders of de witte hermelijnvlinders er het meeste op. Maar ik kan dit maar moeilijk geloven, omdat dit relatief zeldzame soorten zijn. Wat denk jij?

    Mvg
    Lisa Caryn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor uw reactie. Ik weet het nog altijd niet goed welke vlinder het zou zijn maar inderdaad lijkt heel goed op de hermelijnvlinder.

    BeantwoordenVerwijderen