Totaal aantal pageviews

dinsdag 14 juni 2011

Het einde van ons project nadert ...

Vandaag ben ik mijn portfolio gaan voorstellen. Ik heb er heel wat tijd en energie in gestopt maar ben zeker tevreden met mijn resultaat.

Het was een zeer leerrijk proces en mocht ik de keuze opnieuw moeten maken dan koos ik zeker opnieuw voor projectwerking!

Daarna gaan mijn medestudenten, begeleidende projectlector(en) en ikzelf naar de MOS-werking. Een aantal studenten organiseren nog een activiteitje namelijk kruidenpannenkoeken bakken en rabarbercake. Ik ga zeker wat helpen! Lijkt met heel leuk en ik heb er zin in! Daarna is er nog een korte bedanking en afscheid.



In de namiddag gaan we er dan nog eens invliegen om de tuin terug helemaal op orde te zetten en in de serre het (vele) onkruid te wieden.



Dus ondanks dat de vakantiestemming nadert blijven wij verder werken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten