Totaal aantal pageviews

vrijdag 17 juni 2011

Mooie foto's...

Hallo,

Na het indienen van mijn portfolio blijf ik toch nog wat doorwerken. Ik ben namelijk mijn computer op orde aan het zetten en ik vind regelmatig heel wat mooie foto's die ik kreeg van medestudenten, lectoren, leerkrachten,... of foto's die ik zelf nam tijdens het volledige project.

Ik wil deze graag met u delen maar omdat gewoon uploaden via de blog daar iets minder handig in is(je kan maar 5 foto's per keer uploaden),maak(te) ik foto-filmpjes of collages.

U kan er al heel wat terugvinden op de blog maar ik probeer er zeker nog wat bij te maken en ze te posten!

Veel kijkplezier en hopelijk ben jij ook verwonderd door dit project en het mooie in de natuur. Ik beleefde en beleef er nog altijd veel plezier aan !









Geen opmerkingen:

Een reactie posten